Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Denisa Elena Vlad highlights the influence of social media and emotions on the consumer and his perception of the quality of products. She brings attention to new popular concepts like ¿post-truth¿ and ¿fake news¿ as well as the relationship between these concepts and human emotions. The author defines the concept of quality and highlights its subjectivity, clarifying the influence of social media by creating expectations among all consumers and how their emotions reconfigure business and all information presented online. ¿

Informacija

Autorius: Denisa Elena Vlad
Serija: Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 236
ISBN-10: 3658288663
ISBN-13: 9783658288662
Formatas: 210 x 148 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions“

Būtina įvertinti prekę