Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Complaint Management and Channel Choice: An Analysis of Customer Perceptions

-15% su kodu: ENG15
70,11 
Įprasta kaina: 82,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
70,11 
Įprasta kaina: 82,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 82.4800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analysed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of customer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.

Informacija

Autorius: Andrea Bruns, Stefan Garding,
Serija: SpringerBriefs in Business
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 120
ISBN-10: 3319181785
ISBN-13: 9783319181783
Formatas: 235 x 155 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Complaint Management and Channel Choice: An Analysis of Customer Perceptions“

Būtina įvertinti prekę