Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Communications, Media and the Imperial Experience: Britain and India in the Twentieth Century

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Informacija

Autorius: Chandrika Kaul
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 296
ISBN-10: 1349364347
ISBN-13: 9781349364343
Formatas: 216 x 140 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Communications, Media and the Imperial Experience: Britain and India in the Twentieth Century“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Communications, Media and the Imperial Experience: Britain and India in the Twentieth Century“