Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Citizens, Politics and Social Communication: Information and Influence in an Election Campaign

-15% su kodu: ENG15
265,65 
Įprasta kaina: 312,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
265,65 
Įprasta kaina: 312,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 312.5300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book is dedicated to investigating the political implications of interdependent citizens.

Informacija

Autorius: Robert Huckfeldt, R. Robert Huckfeldt,
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 316
ISBN-10: 0521452988
ISBN-13: 9780521452984
Formatas: 235 x 157 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Citizens, Politics and Social Communication: Information and Influence in an Election Campaign“

Būtina įvertinti prekę