Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

China¿s Publishing Industry in the Era of Big Data

-15% su kodu: ENG15
172,77 
Įprasta kaina: 203,26 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
172,77 
Įprasta kaina: 203,26 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 203.2600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book introduces Chinäs current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies.

Informacija

Autorius: Li Zhang, Nannan Liang, Jing Jie, Junlin Qu,
Serija: Research Series on the Chinese Dream and China¿s Development Path
Leidėjas: Springer Nature Singapore
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 216
ISBN-10: 9811904308
ISBN-13: 9789811904301
Formatas: 235 x 155 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „China¿s Publishing Industry in the Era of Big Data“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „China¿s Publishing Industry in the Era of Big Data“