Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Informacija

Serija: Palgrave Series in Asia and Pacific Studies
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1349713775
ISBN-13: 9781349713776
Formatas: 216 x 140 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions“