Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions

-15% su kodu: ENG15
119,66 
Įprasta kaina: 140,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,66 
Įprasta kaina: 140,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Informacija

Serija: Palgrave Series in Asia and Pacific Studies
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1137545658
ISBN-13: 9781137545657
Formatas: 222 x 145 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Chinas Media and Soft Power in Africa: Promotion and Perceptions“