Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

CHANGING CONSUMER POSITIVE EMOTION METHODS

-15% su kodu: ENG15
32,05 
Įprasta kaina: 37,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
32,05 
Įprasta kaina: 37,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 37.7100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book is concerned how to apply behavioral economy method to predict consumer behavior. Also I shall compare to explain what advantages and disadvantages between any one of my solvable suggestions and the any one of the company's choice of solvable method to these any one sample industry consumer behavioral economic challenges to aim to let any reader to judge whether how to choose the solvable method is better. In, conclusion, this book can provide sample industries to let students to learn how to behavioral economy method to predict consumer behaviors. Research question: How to raise consumers' consumption desire?

Informacija

Autorius: John Lok
Leidėjas: Notion Press
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 116
ISBN-13: 9798885553896
Formatas: 216 x 216 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „CHANGING CONSUMER POSITIVE EMOTION METHODS“

Būtina įvertinti prekę