Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

CFROI of Customer Relationship Management.: Empirical Evidence from mySAP CRM Users.

-15% su kodu: ENG15
52,30 
Įprasta kaina: 61,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
52,30 
Įprasta kaina: 61,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 61.5300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Für diesen Titel ist noch kein Beschreibungstext vorhanden.

Informacija

Autorius: Martin Selchert
Leidėjas: Verlag Wissenschaft & Praxis
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 216
ISBN-10: 389673248X
ISBN-13: 9783896732484
Formatas: 210 x 150 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „CFROI of Customer Relationship Management.: Empirical Evidence from mySAP CRM Users.“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „CFROI of Customer Relationship Management.: Empirical Evidence from mySAP CRM Users.“