Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Celebrity Endorsement : In Indian Context

-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 51.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This Book "Celebrity Endorsement: In Indian Context" is a research conducted in India only and showing analysis of different factors which affects consumers buying behavior. Although this study is conducted in India but we can Generalize these results as consumers thinking is somewhere same whether they belongs from any country or region .This book can be a great help if someone want to explore or working on celebrity endorsement aspect of Marketing and Advertisement.

Informacija

Autorius: Amit Kumar
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 80
ISBN-10: 6202073683
ISBN-13: 9786202073684
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Celebrity Endorsement : In Indian Context“

Būtina įvertinti prekę