Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Categories in Markets

-15% su kodu: ENG15
412,91 
Įprasta kaina: 485,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
412,91 
Įprasta kaina: 485,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 485.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Focuses on how market categories shape processes of production and consumption and how these activities in turn shape category systems. This volume explores topics such as: how new categories emerge, become enacted and gain consensus, how categories are used by market agents, and how category systems change over time.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 412
ISBN-10: 0857245937
ISBN-13: 9780857245939
Formatas: 240 x 161 x 27 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Categories in Markets“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Categories in Markets“