Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Case Studies for Industrial and Business Marketing

-15% su kodu: ENG15
268,31 
Įprasta kaina: 315,66 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
268,31 
Įprasta kaina: 315,66 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 315.6600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Aims to help increase knowledge, skills and insights into making effective decisions in the 'bigger hall' of marketing management. This book covers setting strategic direction; product and customer portfolio analysis; product development; advertising; pricing; channel management; environmental scanning; and measuring strengths and weaknesses.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 1998
Knygos puslapių skaičius: 264
ISBN-10: 0762301880
ISBN-13: 9780762301881
Formatas: 240 x 161 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Case Studies for Industrial and Business Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Case Studies for Industrial and Business Marketing“