Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Can Artificial Intelligence Become Predictive: Consumer Behavioral Tool

-15% su kodu: ENG15
30,05 
Įprasta kaina: 35,35 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
30,05 
Įprasta kaina: 35,35 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 35.3500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book has these two research questions need to be answered: Has it close relationship between (AI)learning machine and predictive consumer behaviors? Can (AI) build close relationship to replace human marketing research method, e.g. survey or human psychological and micro and macro economic methods to predict consumer ?In my this book, I concentrate on indicate whether any artificial intelligence (AI) tools will be one kind of good consumer behavioral prediction method to be choose to apply to predict consumer behaviors. I shall indicate some examples, cases to give reasonable evidences to analyze whether (AI) tools will be one kind suitable tool to be applied to predict when and how consumer behavioral changes

Informacija

Autorius: John Lok
Leidėjas: Notion Press
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 96
ISBN-13: 9798885695596
Formatas: 216 x 216 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Can Artificial Intelligence Become Predictive: Consumer Behavioral Tool“

Būtina įvertinti prekę