Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Business Modelling in the Dynamic Digital Space: An Ecosystem Approach

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

¿This Springer Briefs volume guides the reader in a comprehensive form to design new digital business models. The book provides strategic roadmaps for enterprises in the digital world, and a comprehensive framework to assess new business models. It aligns both, research and a practical perspective through real case study examples. Even extreme scenarios are employed to ensure that innovative approaches are being considered adequately.

Informacija

Autorius: Francis Pereira, Omar A El Sawy,
Serija: SpringerBriefs in Digital Spaces
Leidėjas: Springer Berlin Heidelberg
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 84
ISBN-10: 3642317642
ISBN-13: 9783642317644
Formatas: 235 x 155 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Business Modelling in the Dynamic Digital Space: An Ecosystem Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Business Modelling in the Dynamic Digital Space: An Ecosystem Approach“