Business Ethics in the Social Context: Law, Profits, and the Evolving Moral Practice of Business

-15% su kodu: ENG15
77,12 
Įprasta kaina: 90,73 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
77,12 
Įprasta kaina: 90,73 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 90.7300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The book tracks the rise of Business Ethics as a discipline in the United States through a review of the basic understandings of the role of business practices in the operations of society, beginning with Aristotle and proceeding to a review of the formative concepts and cases in the history of American business.¿

Informacija

Autorius: Lisa Newton
Serija: SpringerBriefs in Ethics
Leidėjas: Springer International Publishing
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 112
ISBN-10: 3319008692
ISBN-13: 9783319008691
Formatas: 235 x 155 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Business Ethics in the Social Context: Law, Profits, and the Evolving Moral Practice of Business“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Business Ethics in the Social Context: Law, Profits, and the Evolving Moral Practice of Business“