Building Your Brand in the Age of Social Media

-15% su kodu: ENG15
54,62 
Įprasta kaina: 64,26 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
54,62 
Įprasta kaina: 64,26 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 64.2600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The New Frontier of Branding In an age where social media shapes our perceptions and influences our decisions, building a brand has transformed from a strategic marketing endeavor into an intricate dance of creativity, authenticity, and engagement. Gone are the days when brands could rely solely on traditional advertising methods to capture the attention of their audience. Today, consumers seek connections, not just transactions; they crave stories, not just products.

Informacija

Autorius: Laura Lee
Leidėjas: Lauxon Publishing
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 266
ISBN-13: 9798227221612
Formatas: 216 x 140 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Building Your Brand in the Age of Social Media“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Building Your Brand in the Age of Social Media“