Brands with a Conscience: How to Build a Successful and Responsible Brand

-15% su kodu: ENG15
54,29 
Įprasta kaina: 63,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
54,29 
Įprasta kaina: 63,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 63.8700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Editors Nicholas Ind and Sandra Horlings, along with chapter contributors provide a set of foundational attributes to help guide a strategy for responsible growth. These attributes span the public persona of an organization, the actions to take when things go wrong, the effort invested in developing relationships, the promotion of core values, and balancing success across various categories.

Informacija

Leidėjas: Kogan Page
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 240
ISBN-10: 0749475447
ISBN-13: 9780749475444
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Brands with a Conscience: How to Build a Successful and Responsible Brand“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Brands with a Conscience: How to Build a Successful and Responsible Brand“