Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Branded Nation: The Marketing of Megachurch, College, Inc., and Museumworld

-15% su kodu: ENG15
36,52 
Įprasta kaina: 42,97 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
36,52 
Įprasta kaina: 42,97 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 42.9700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Twitchell performs a trenchant and witty social analysis of how branding has permeated, reshaped, and perhaps reinvigorated high culture, from religion to higher education to the art world. 50 illustrations throughout.

Informacija

Autorius: James B. Twitchell
Leidėjas: Simon & Schuster
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 0743243471
ISBN-13: 9780743243476
Formatas: 216 x 140 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Branded Nation: The Marketing of Megachurch, College, Inc., and Museumworld“

Būtina įvertinti prekę