Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Brand Personality & Mobile Handsets: Research Insights

-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 51.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Brand Personality Scale developed by Jennifer Aaker (1997) consisted of 15 facets having 42 personality traits. This books aims at looking at those 42 personality traits from the perspective of product category of Smartphone¿s/ Mobile Handsets. The objective was to prove the relevance of theoretical models and its practical essence. Thus, this book aims at explaining the theoretical model and its research perspective.

Informacija

Autorius: Anupama Chirag Dave
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 52
ISBN-10: 6139829836
ISBN-13: 9786139829835
Formatas: 220 x 150 x 4 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Brand Personality & Mobile Handsets: Research Insights“

Būtina įvertinti prekę