Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Brand Page Attachment: An Empirical Study on Facebook Users¿ Attachment to Brand Pages

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Barbara Kleine-Kalmer analyses the impact of branding in social networks and introduces the construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative study she validates the construct as relevant for user behavior and investigates which instruments and antecedents influence brand page attachment. Through these conceptually and empirically profound analyses, the author detects interesting implications for the management of brands in the context of social media.

Informacija

Autorius: Barbara Kleine-Kalmer
Serija: Innovatives Markenmanagement
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 260
ISBN-10: 3658124385
ISBN-13: 9783658124380
Formatas: 210 x 148 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Brand Page Attachment: An Empirical Study on Facebook Users¿ Attachment to Brand Pages“

Būtina įvertinti prekę