Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry

-15% su kodu: ENG15
379,70 
Įprasta kaina: 446,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
379,70 
Įprasta kaina: 446,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 446.7100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book develops a sociological understanding of authorship and copyright, through a case study of bootlegging. Bootlegs are copies of recordings released without the permission of the rights holder. They hold a prominent position in the pantheon of popular music. Bootlegging constitutes the first academic treatment of the subject.

Informacija

Autorius: Lee Marshall
Serija: Published in association with Theory, Culture & Society
Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 180
ISBN-10: 0761944907
ISBN-13: 9780761944904
Formatas: 260 x 183 x 14 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry“