Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
83,18 
Įprasta kaina: 97,86 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
83,18 
Įprasta kaina: 97,86 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 97.8600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In the dynamic world of hospitality, creating a compelling online listing can make all the difference in attracting and retaining guests. Booking Experience offers a comprehensive guide to understanding how various listing attributes-such as pictures, colors, host photos, and more-influence guest perceptions and booking decisions on platforms like Airbnb, Booking.com, or Vrbo. The book delves into the science behind guest experience, providing practical insights into measuring and optimizing these attributes through experimental design, surveys, and data visualization. Ideal for property owners, managers, and hospitality professionals, this book equips readers with the knowledge and tools to enhance listings, boost guest satisfaction, and stay competitive in an ever-evolving market.

Informacija

Autorius: Maksim Godovykh, Alex Kolokolov, Aria Parker,
Leidėjas: Maksim Godovykh
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 138
ISBN-13: 9798227092953
Formatas: 280 x 216 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Booking Experience“

Būtina įvertinti prekę