✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Skirtinguose lygmenyse sprendžiami skirtingo lygio klausimai, susiję su ugdymo ir išsilavinimo kokybe. Tačiau mokytojui tenka ypatingas vaidmuo, kadangi pastaruoju metu yra visuotinai pripažįstama, kad pagrindinis ir svarbiausias švietimo kaitos, mokyklos, visuomenės tobulinimo veiksnys yra pedagogas. Todėl drąsiai galima teigti, kad visuomenės bendrojo išsilavinimo kokybės problemas greičiausiai ir efektyviausiai gali išspręsti mokytojai kartu su mokiniais kasdienėje veikloje. O tai reiškia tik viena - švietimo kokybės vadyba yra ne tik švietimo politikų, bet ir mokytojų veiklos objektas.
Knygos "Bendrojo išsilavinimo kokybė. Samprata, problematika, praktika" skaitytojui būsimam ar jau praktikuojančiam mokytojui pateikiami gana nesudėtingi, kiekvienam mokytojui prieinami bendrojo išsilavinimo kokybės valdymo būdai, tokie kaip:
* tinkamas ugdymo(si) tikslų bei uždavinių formulavimas;
* mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas;
* ugdymo(si) proceso koregavimas / tobulinimas;
* ugdymo proceso (kasdienės veiklos) planavimas.
Autorius: | Margarita Vilkonienė |
Leidėjas: | Ciklonas |
Išleidimo metai: | 2007 |
Knygos puslapių skaičius: | 61 |
Formatas: | 21x30 |
ISBN ar kodas: | 9955695471 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti