Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Barriers to New Competition: Their Character and Consequences in Manufacturing Industries

-15% su kodu: ENG15
67,12 
Įprasta kaina: 78,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,12 
Įprasta kaina: 78,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 78.9600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Joe S. Bain
Serija: Harvard University Series on Competition in American Industry, 3
Leidėjas: Harvard University Press
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 344
ISBN-10: 0674188020
ISBN-13: 9780674188020
Formatas: 236 x 160 x 25 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Barriers to New Competition: Their Character and Consequences in Manufacturing Industries“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Barriers to New Competition: Their Character and Consequences in Manufacturing Industries“