🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 👉 Defektinių knygų papildymas! Naršykite čia >> ❗
-10% su kodu: PATOGU
8,89 
Įprasta kaina: 9,88 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-12
-10% su kodu: PATOGU
8,89 
Įprasta kaina: 9,88 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-12
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 9.879 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus lapkričio 12 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Knyga "Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose" - tai vadovėlis, kuriame pateikiama atvirojo kodo statistikos programų apžvalga ir rekomenduojamas tinkamo paketo pasirinkimas. Nagrinėjamas kiekybinių metodų taikymas rinkos tyrimų procesams: duomenų rinkimo, analizės ir interpretavimo metodologija.

Glaustai, be sudėtingos matematikos nurodoma, kaip atlikti rinkos tyrimus, kokią statistiką naudoti pateikiant ir interpretuojant gautus rezultatus. Pateikiami tipinių uždavinių sprendimo būdai, statistinių išvadų pagrįstumo analizės ir rezultatų interpretavimo pavyzdžiai. Vadovėlyje naudojami studentų tyrimo darbų pavyzdžiai, kuriems spręsti pasirinkti skirtingi programų paketai: atvirojo kodo programų paketas PSPP – supaprastintas patentuoto ir plačiai žinomo statistikos programų paketo SPSS variantas; programų paketas SPSS (Statistical Package for the Social Science) (šio paketo licenciją turi nemažai universitetų, jį naudoja ir verslo įmonės), MS Excel. Nagrinėjama programinė įranga knygoje aprašoma tiek, kiek reikia, kad būtų galima išspręsti pagrindinius rinkos tyrimo uždavinius, t. y. vadovėlis nepretenduoja į išsamią PSPP, SPSS, MS Excel programinių paketų apžvalgą, juo labiau į išsamų jų mokymą. Turint omenyje, kad PSPP nerealizuoja visų SPSS taikomų statistinės analizės metodų, autoriai nusprendė atskleisti tik bendras šios programinės įrangos galimybes.


Vadovėlis "Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose" skirtas Mykolo Romerio universiteto studentams bei dėstytojams, atliekantiems statistinius tyrimus. Pateikta medžiaga gali būti naudojama dėstant ir kitus dalykus, susijusius su statistiniais tyrimais, taip pat atliekant bakalauro bei magistro darbo tyrimus, rašant mokslinius straipsnius ir disertacijas. Dėstoma

Informacija

Autorius: Tatjana Bilevičienė, Steponas Jonušauskas
Leidėjas: Mykolo Romerio universitetas
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 293
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955195122

Jums taip pat gali patikti

Tinklinės rinkodaros vadovas | Gediminas Grinevičius
  • Nauja knyga
  • Nemokamas pristatymas
-12% su kodu: NAUJIENA
23,75 
26,99 
Turime sandėlyje
4 vykdymo disciplinos. Pačių svarbiausių tikslų įgyvendinimas | Sean Covey, Chris McChesney, Jim Huling
  • Nemokamas pristatymas
-40% su kodu: PATOGU
Partizaninis marketingas | Jay Conrad Levinson
-10% su kodu: PATOGU
9,89 
10,99 
Turime sandėlyje
Marketingo karai | Al Ries, Jack Trout
-10% su kodu: PATOGU
4,85 
5,39 
Turime sandėlyje
Sėkmingos nesėkmės. Kaip tinkamai klysti | Amy Edmondson
  • Nauja knyga
  • Nemokamas pristatymas
-12% su kodu: NAUJIENA
21,11 
23,99 
Turime sandėlyje
Marketingo kanalai | Rasa Gudonavičienė, Aistė Dovalienė
-10% su kodu: PATOGU
10,43 
11,59 
Turime sandėlyje
Kainodara | Algita Miečinskienė, Indrė Lapinskaitė
  • Nemokamas pristatymas
-10% su kodu: PATOGU
22,94 
25,49 
Turime sandėlyje
Tyrimo metodika, testai ir situacijos | Aldona Skerstonienė, Andrius Valickas
-10% su kodu: PATOGU
Paslaugų marketingas ir vadyba | Liudmila Bagdonienė, Rimantė Hopenienė
-10% su kodu: PATOGU
Purpurinė karvė. Pertvarkykite savo verslą būdami išskirtiniais | Seth Godin
-10% su kodu: PATOGU
14,01 
15,57 
Turime sandėlyje
Marketingo tyrimai | Laima Unterhauser
-10% su kodu: PATOGU
8,10 
9,00 
Turime sandėlyje
Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys | Renata Žvirelienė
-10% su kodu: PATOGU

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti