Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

ARTIFICIAL INTELLIGENCE HOW INFLEUNCES E-PUBLISH: AND E-TOURISM MARKET DEVELOPMENT

-15% su kodu: ENG15
26,72 
Įprasta kaina: 31,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
26,72 
Įprasta kaina: 31,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 31.4400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book divides three parts. The first part , I shall explain what the strategies differences are between online and offline book shops. The second part, I shall indicate how and why online and offline publishers need to learn how to predict readers' reading behavior. The third part, I shall explain how to apply artificial intelligent tool to predict traveler behavior as well as I shall indiate what the strategies differences are between online and offline tourism service.

Informacija

Autorius: John Lok
Leidėjas: Notion Press Media Pvt Ltd
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 108
ISBN-13: 9798885698160
Formatas: 229 x 152 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „ARTIFICIAL INTELLIGENCE HOW INFLEUNCES E-PUBLISH: AND E-TOURISM MARKET DEVELOPMENT“

Būtina įvertinti prekę