✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Žurnalo Ars et praxis tikslas – skleisti Lietuvos ir užsienio šalių humanitarinius mokslinius tyrinėjimus, skelbti originalius muzikos istorijos, teorijos, muzikinio folkloro, atlikimo meno, teatrologijos, kinotyros ir kitus tyrimus. Pagrindinė Ars et praxis paskata – suteikti galimybę žurnalo puslapiuose publikuoti savo darbus ne tik patyrusiems mokslininkams, bet ir kitiems LMTA dėstytojams, doktorantams, vyresniųjų kursų studentams.
Leidinys skatina skleisti savarankiškais tyrimais, stebėjimais, eksperimentais, duomenų interpretacijomis paremtas mokslines idėjas, diskutuoti svarbiais mokslo klausimais, keistis nuomonėmis apie savo ir kolegų tyrimus. Ars et praxis redaktorių kolegija įsipareigoja esant reikalui konsultuoti studentus, doktorantus ir jaunus mokslininkus, rengiančius savo pirmąsias mokslo publikacijas.
Ars et praxis taip pat skelbiamos moksliškai komentuotos šaltinių publikacijos, galinčios atverti galimybes tolesniems moksliniams tyrimams, taip pat moksliniai interviu.
TURINYS
Pratarmė
Foreword
ARS
Tamara VAINAUSKIENĖ. Užsienio operos solistų gastrolės Valstybės teatre: asmenybės ir vokalo mokyklų identifikavimas. II dalis | Touring of foreign opera soloists at the State Theatre: personalia and identification of vocal schools. Part II
Gaila KIRDIENĖ. Žvilgsnis į lietuvių liaudies muzikantų giminių (auto)biografinio tyrimo metodologiją | Insight into the methodology of biographical research of Lithuanian folk musicians’ kinships
Ieva JACKEVIČIŪTĖ.
Spektaklių kūdikiams ir vaikams iki penkerių metų kūrybos unikalumas | The uniqueness of the creation of performances for babies and children under five
Akvilė GELAŽIŪTĖ. Absurdo tradicija ir juodasis humoras dokumentiniame kine: A. Žegulytės Animus animalis ir R. Barzdžiukaitės „Rūgštus miškas“ | The tradition of the absurd and black humour in documentary cinema: A. Žegulytė’s Animus animalis and R. Barzdžiukaitė’s Acid Forest
PRAXIS
Neringa VALUNTONYTĖ. Ieškant meninės atlikėjo tapatybės: scenos persona ir asmeninis prekės ženklas | In search of the performer’s artistic identity: stage persona and personal brand
Monika JAŠINSKAITĖ. The effects of neoliberalism on the Lithuanian performing arts system: production and distribution | Neoliberalizmo poveikis Lietuvos scenos meno sistemai: produkcija ir platinimas
Joana DAUNYTĖ-SAVICKIENĖ, Audra VERSEKĖNAITĖ-EFTHYMIOU. Kompozitoriaus ir atlikėjo bendradarbiavimas: ribos ir galimybės | Collaboration between the composer and performer: limits and potentials
Maria MIROVSKAYA. Fortepijono ir pučiamųjų sekstetas: repertuaro parinkimo problema | The piano and wind sextet: issues in repertoire selection
PRIEDAI
Kronika. 2023
Apie autorius
About the authors
Atmena autoriams
Guide for authors
Leidėjas: | Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
Išleidimo metai: | 2023 |
Formatas: | 17x25, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 2351-4744-11 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti