Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
-10% su kodu: PATOGU
16,19 
Įprasta kaina: 17,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-26
-10% su kodu: PATOGU
16,19 
Įprasta kaina: 17,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-26
-10% su kodu: PATOGU
2024-12-31 17.99 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus gruodžio 27 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Žurnalo „Ars et praxis“ tikslas – skleisti Lietuvos ir užsienio šalių humanitarinius mokslinius tyrinėjimus, skelbti originalius muzikos istorijos, teorijos, muzikinio folkloro, atlikimo meno, teatrologijos, kinotyros ir kitus tyrimus. Pagrindinė „Ars et praxis“ paskata – suteikti galimybę žurnalo puslapiuose publikuoti savo darbus ne tik patyrusiems mokslininkams, bet ir kitiems LMTA dėstytojams, doktorantams, vyresniųjų kursų studentams.

Leidinys skatina skleisti savarankiškais tyrimais, stebėjimais, eksperimentais, duomenų interpretacijomis paremtas mokslines idėjas, diskutuoti svarbiais mokslo klausimais, keistis nuomonėmis apie savo ir kolegų tyrimus. „Ars et praxis“ redaktorių kolegija įsipareigoja esant reikalui konsultuoti studentus, doktorantus ir jaunus mokslininkus, rengiančius savo pirmąsias mokslo publikacijas.

„Ars et praxis“ taip pat skelbiamos moksliškai komentuotos šaltinių publikacijos, galinčios atverti galimybes tolesniems moksliniams tyrimams, taip pat moksliniai interviu.

TURINYS

Pratarmė

Foreword

ARS

Viltė ŽAKEVIČIŪTĖ, Gražina DAUNORAVIČIENĖ.

Muzikos faktūros tipologizavimo XX a. antros pusės–XXI a. kompozicijoje ypatumai | Typology of musical texture in composition from the second half of the 20th century to the 21st century

Jekaterina KOSTINA, Audra VERSEKĖNAITĖ.

Sakralinis minimalizmas muzikoje: teorinių apibrėžčių ir kūrinių įvairovės labirintai | Sacred minimalism in music: the labyrinths of theoretical definitions and varieties of works

Tamara VAINAUSKIENĖ.

Užsienio operos solistų gastrolės Valstybės teatre: asmenybės ir vokalo mokyklų identifikavimas. I dalis | Touring of foreign opera soloists at the State Theatre: personalia and identification of vocal schools. Part I

Jonas VILIMAS.

Liturginiai giesmynai kaip miesto bažnytinės muzikos situacijos atspindys | Liturgical chantbooks as a reflection of the situation of town church music

Beata BAUBLINSKIENĖ.

Grigališkojo Vilniaus skambesys: ką mums byloja XIV–XV a. bernardinų rankraščiai? | The Gregorian sound of Vilnius: what do Bernardine manuscripts from the 14th–15th centuries tell us?

Gintarė KAMINSKAITĖ, Audronė ŽIŪRAITYTĖ.

Kultūriniai ir stilistiniai hibridiškumo sąvokos aspektai. Interpretacinių galimybių perspektyva | Cultural and stylistic aspects of hybridity in the perspective of interpretive possibilities

Anna GRANAT-JANKI.

Musical signification in Agata Zubel’s opera-form Bildbeschreibung | Muzikos signifikacija Agatos Zubel operoje-formoje „Bildbeschreibung“

PRAXIS

Giedrė GABNYTĖ, Laura DUBOSAITĖ, Barbora BIZEVIČIŪTĖ.

Nuotolinio mokymosi iššūkiai muzikos studijų kontekste: LMTA studentų patirties aspektas | Challenges of distance learning in the context of music studies: LMTA students’ experiences

Aistė PRANCIULYTĖ, Vytautė MARKELIŪNIENĖ.

Muzikos įrašų leidyklos „Semplice“ veikla Lietuvos muzikinio paveldo atodangų kontekstuose | Activities of the Semplice record label and publishing company in the context of the preservation of Lithuania’s musical heritage

Agnė RAILAITĖ-JURKŪNIENĖ.

Bendradarbiavimo fenomenas akompanuojančio pianisto veikloje | The collaboration phenomenon from an accompanying pianist’s perspective

Kristupas GIKAS.

Interakcijos procesai | Processes of interaction

Raminta NAUJANYTĖ.

Muzikinių gestų reikšmių ribos ir naujų prasmių kūrimas gyvojoje elektroninėje muzikoje: netaktilinių instrumentų atvejis | The limits of meaning in musical gestures and the creation of new meanings in live electronic music: the case of non-tactile instruments

Ingrida ALONDERĖ.

Chorų komunikacija su auditorija socialinėje žiniasklaidoje. II dalis: Lietuvos chorų Facebooko vaizdinio turinio analizė | Choir communication with the audience on social media. Part II : Analysis of the Facebook visual content of Lithuanian choirs

ŠALTINIAI

Laima BUDZINAUSKIENĖ, Kotryna LUKŠYTĖ.

Lietuvių išeivijos kino kronikos. „C. G. Lukšio Lietuva paveiksluose“ (1927 m.) | Charles G. Luksis’ Lithuanian Film Chronicles in the United States

Kronika. 2022

Apie autorius

About the authors

Parsisiųsti visą leidinį

Navigacija tarp įrašų

Ankstesnis Ankstesnis įrašas: Lietuvos muzikologija Nr. 23

© 2016 Lietuvos muzikos ir teatro akademija. Sistema: WordPress

Informacija

Leidėjas: Lietuvos muzikos ir teatro akademija
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 264
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 2351-4744-10

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti