✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Žurnalo "Ars et praxis" tikslas – skleisti Lietuvos ir užsienio šalių humanitarinius mokslinius tyrinėjimus, skelbti originalius muzikos istorijos, teorijos, muzikinio folkloro, atlikimo meno, teatrologijos, kinotyros ir kitus tyrimus. Pagrindinė "Ars et praxis" paskata – suteikti galimybę žurnalo puslapiuose publikuoti savo darbus ne tik patyrusiems mokslininkams, bet ir kitiems LMTA dėstytojams, doktorantams, vyresniųjų kursų studentams.
Leidinys skatina skleisti savarankiškais tyrimais, stebėjimais, eksperimentais, duomenų interpretacijomis paremtas mokslines idėjas, diskutuoti svarbiais mokslo klausimais, keistis nuomonėmis apie savo ir kolegų tyrimus. "Ars et praxis" redaktorių kolegija įsipareigoja esant reikalui konsultuoti studentus, doktorantus ir jaunus mokslininkus, rengiančius savo pirmąsias mokslo publikacijas.
"Ars et praxis" taip pat skelbiamos moksliškai komentuotos šaltinių publikacijos, galinčios atverti galimybes tolesniems moksliniams tyrimams, taip pat moksliniai interviu.
TURINYS
Pratarmė
Foreword
ARS
Kathryn Kalinak.
Re-Sounding Success: Musical Recycling in the Hollywood Studio System | Pakartotinio panaudojimo sėkmė: pakartotinis muzikos naudojimas Holivudo studijos sistemoje
Aner Preminger.
The Power of Sound in Creating Humor: Chaplin – a Pioneer of Audio-Gags and of Sound Design | Garso galia humoro kūryboje: Chaplinas – garsinių pokštų ir garso dizaino pradininkas
Antanas Kučinskas.
Diegetic Ambiguity of Film Music | Diegetinis kino muzikos dviprasmiškumas
Andrzej Pitrus.
Three Tales by Steve Reich and Beryl Korot – Sounds, Samples and Representations | Steve’o Reicho ir Beryl Korot „Trys istorijos“ – garsai, ruošiniai ir reprezentacijos
Jerónimo Sarmiento.
Cinematic Polyphony in Lucrecia Martel’s Cinema: The Musicality of Narrative Film in The Headless Woman | Kinematografinė polifonija Lucrecia’os Martel kine: pasakojimo muzikalumas filme „Moteris be galvos“
Sudipto Acharyya.
Ritwik Ghatak’s Meghe Dhaka Tara: A Feminist Reading of the Film’s Vocal Structure | Ritwiko Ghatako „Meghe Dhaka Tara“: feministinis požiūris į filmo garsinę struktūrą
Irena Alperytė.
Through the City with Headphones | Po miestą su ausinėmis
Rita Mačiliūnaitė-Dočkuvienė.
Teatrinių elementų muzikalizavimas postdraminiame muzikinės naracijos teatre | Musicalization of Theatrical Elements in Postdramatic Musical Narration Theatre
Loreta Vaskova.
„Verbatim“ kaip šiuolaikinė dokumentinio teatro forma: sistema ir funkcija | Verbatim as a Contemporary Form of Documentary Theatre: System and Function
Vaidas Jauniškis.
Šokio scena: politiniai iššūkiai ir naujos strategijos | The Dance Stage: Political Challenges and New Strategies
Ingrida Alonderė, Laima Budzinauskienė.
Virtualus choras: ištakos ir premjera Lietuvoje | Virtual Choir: Roots and Premiere in Lithuania
Giedrė Žarėnaitė.
Solisto virtuozo sampratos radimasis ir raida šiandienos kultūroje | The Emergence of the Soloist-Virtuoso Concept and its Development in Today’s Culture
PRAXIS
Martine Huvenne.
Transmitting an Experience: A Sound Exercise for Filmmakers | Perteikti patirtį: garso pratybos filmo kūrėjams
Jörg U. Lensing.
Director of Sound vs. Sound-Operator | Garso režisierius vs garso operatorius
Ross Adrian Williams.
Sound as an Equal Partner in Film Production: Can Academic Instruction Change Industry Practice? | Garsas kaip lygiavertis partneris kino produkcijoje: ar akademinis mokymas gali pakeisti pramonės praktiką?
Danutė Petrauskaitė.
Įkalinta, bet nepalūžusi: dainininkės Marijonos Rakauskaitės gyvenimo asimetrijos | Imprisoned but not Broken: The Asymmetry of the Life of Singer Marijona Rakauskaitė
Kronika. 2018
Apie autorius
About the authors
Leidėjas: | Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 240 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 2351-4744-6 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti