✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Žurnalo "Ars et praxis" tikslas – skleisti Lietuvos ir užsienio šalių humanitarinius mokslinius tyrinėjimus, skelbti originalius muzikos istorijos, teorijos, muzikinio folkloro, atlikimo meno, teatrologijos, kinotyros ir kitus tyrimus. Pagrindinė "Ars et praxis" paskata – suteikti galimybę žurnalo puslapiuose publikuoti savo darbus ne tik patyrusiems mokslininkams, bet ir kitiems LMTA dėstytojams, doktorantams, vyresniųjų kursų studentams.
Leidinys skatina skleisti savarankiškais tyrimais, stebėjimais, eksperimentais, duomenų interpretacijomis paremtas mokslines idėjas, diskutuoti svarbiais mokslo klausimais, keistis nuomonėmis apie savo ir kolegų tyrimus. "Ars et praxis" redaktorių kolegija įsipareigoja esant reikalui konsultuoti studentus, doktorantus ir jaunus mokslininkus, rengiančius savo pirmąsias mokslo publikacijas.
"Ars et praxis" taip pat skelbiamos moksliškai komentuotos šaltinių publikacijos, galinčios atverti galimybes tolesniems moksliniams tyrimams, taip pat moksliniai interviu.
TURINYS
Pratarmė
Foreword
Ars
Rasa Vasinauskaitė.
Lietuvių teatrologijos pradmenys: Balys Sruoga skaito Maxą Herrmanną |In the beginning of Lithuanian theatre studies: Balys Sruoga reads Max Herrmann
Šarūnė Trinkūnaitė.
XX a. pradžios Vilniaus lietuvių teatras: „dailės vertės“ ilgesys | Lithuanian-language theatre in Vilnius in the early 20th century: the search for aesthetic value
Olga Lapina.
Imersinis teatras: įtraukimas, interaktyvumas, žaidimas | Immersive theatre: immersion,interactivity, game
Giedrė Beinoriūtė.
Vaikas hibridiniame kine: reprezentacija ir etika Oksanos Burajos filme„Liza, namo!“ | The child in hybrid film: representation and ethics in the film by Oksana Buraja Lisa, Go Home!
Regina Marozienė.
Kompozitoriaus Vaclovo Paketūro kūryba lietuvių liaudies instrumentams: meninės koncepcijos ir techninių sprendimų darna | Works by composer Vaclovas Paketūras for Lithuanian folk instruments: the coherence of artistic conception and technical decisions
Jurgis Aleknavičius, Lina Navickaitė-Martinelli.
Koloristinė fortepijono atlikimo meno paradigma: Claude’o Debussy pjesės „Auksinės žuvelės“ interpretacijų analizė | The coloristic paradigm of piano performance art: an analysis of interpretations of Claude Debussy’s Poissons d’or
Praxis
Ugnė Antanavičiūtė.
Ansamblinė atlikimo darna: sinchronizacijos aspektas | The coherence ofensemble performance: the synchronisation aspect
Brigita Bublytė, Ramunė Balevičiūtė.
Žodinių etninių tradicijų specifika ir šiuolaikinio scenos atlikėjo balsinė raiška | Particularity of oral ethnic traditions and vocal expression of the contemporary performer
Balys Vaitkus.
Idealios temperacijos beieškant | Towards an ideal temperament
Linas Balandis, Danutė Kalavinskaitė.
Choras katalikų liturgijoje šiandien: Lietuvos chorvedžių ir dvasininkų požiūriai | Choir in the Catholic liturgy of today: approaches of Lithuanian choirmasters and clergy
Laura Dubosaitė, Giedrė Gabnytė.
Pedagoginės praktikos Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje realijos ir tobulinimo galimybės | Realia and development opportunities of teaching practice at the Lithuanian Academy of Music and Theatre
Šaltiniai
Vytautė Markeliūnienė.
1956 m. spalio 6-oji: Antano Kučingio neatliktas „Faustas“. Paraštės, kontekstai ir atodangos | October 6th, 1956: Antanas Kučingis and the unperformed Faust. Margins, contexts, and revelations
Priedai
Kronika. 2017
Apie autorius
About the authors
Leidėjas: | Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
Išleidimo metai: | 2019 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 2351-4744-5 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti