Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Klimato kaita, ją lydintys kataklizmai, socialinės problemos – pasaulį kamuojant vis didesnėms negandoms, ieškoma ne tik kaltųjų, bet ir iš sudėtingos padėties galinčių išvaduoti gelbėtojų. Verslo administravimo profesoriai Michael Lenox ir Aaron Chatterji knygoje „Ar verslas gali išgelbėti žemę?“ atsigręžia į vieną stambiausių šiuolaikinio pasaulio žaidėjų – privatų verslą. Ko šis turėtų imtis, kad prisidėtų prie planetos išsaugojimo?
Šiandien kiekvienas lyderis ir verslininkas susiduria su iššūkiu kurti produktus, paslaugas ir verslo modelius, kuriuose derėtų ir ekonominio augimo perspektyva, ir maža žala aplinkai. To iš privataus sektoriaus reikalauja visi – nuo visuomenės iki tarptautinių nevyriausybinių organizacijų.
Privataus verslo vietą šioje milžiniškoje ekosistemoje apžvelgia Michael Lenox ir Aaron Chatterji knyga „Ar verslas gali išgelbėti žemę?“. Nors daugelis įsitikinę, kad visuomenės ir rinkos spaudimas neišvengiamai privers verslą diegti tvarias praktikas ir skatins jų plėtrą, verslo administravimo profesionalai šį klausimą vertina kitaip.
Remdamiesi daugiau nei dešimtmetį vykdytų tyrimų duomenimis ir darbo su privačiomis kompanijomis patirtimi, jie teigia, kad žalia ir tvari ateitis įmanoma tik bendradarbiaujant visiems. Diegti kelią tvariam vartojimui atveriančias inovacijas būtina ne tik privačiame versle, bet ir kituose ekonominės veiklos sektoriuose.
Sudėtingoje ekosistemoje veikia ne tik tradicinis verslas – būtina rasti kalbą su išradėjais, vadovais, vartotojais, investuotojais, aktyvistais ir vyriausybėmis. Visi jie veikia turėdami savo tikslų ir siekdami didesnės naudos sau. Knyga „Ar verslas gali išgelbėti žemę?“ atskleis, kaip kiekviena iš jų gali prisidėti prie žaliosios ekonomikos plėtros. Michael Lenox ir Aaron Chatterji atskleis, kokios ekonominės paskatos pokyčiams jau egzistuoja, o kokių atsiradimą galėtų paskatinti instituciniai pokyčiai.
Ar koordinuotos pastangos padės spręsti aplinkosaugos krizės sukeltus iššūkius?
Knygos autorius Michael J. Lenox – amerikiečių verslo strategas, Virdžinijos universiteto verslo administravimo profesorius. Jo kolega Aaron Chatterji – Djuko universiteto verslo strategijos dėstytojas.
„Šioje nuostabioje knygoje kruopštus tiriamasis darbas dera su išsamiais praktiniais pavyzdžiais. Visa tai aiškiai rodo, kaip verslas gali prisidėti prie Žemės išsaugojimo. Tai puikus atsakymas į studentų dažnai užduodamą klausimą „Kaip aš galiu prisidėti prie pokyčių?“
Rebecca M. Henderson, Harvardo verslo mokykla
Iš anglų kalbos vertė Dalia Janušaitienė
Autorius: | Michael Lenox, Aaron Chatterji |
Leidėjas: | Eugrimas |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 232 |
Formatas: | 15x22 |
ISBN ar kodas: | 9786094373909-BR |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti