✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Leidinyje "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju.
Knyga "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.
Autorius: | Jūratė Banytė, Agnė Gadeikienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2015 |
Knygos puslapių skaičius: | 90 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090211861 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti