Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Anti and Pro-Social Communication: Theories, Methods, and Applications

-15% su kodu: ENG15
102,42 
Įprasta kaina: 120,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
102,42 
Įprasta kaina: 120,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 120.4900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This is an interdisciplinary resource guide for scholars, researchers, graduate students, and advanced undergraduates who study aspects of communication and relationships. It brings together essays by an array of scholars currently working in the areas of anti and pro-social communication to examine the theories, methodologies, and applied issues that define communication research broadly. Each chapter focuses on a different aspect of communication, examining how and why it affects our perceptions, relationships, health, and social behavior.

Informacija

Serija: Language as Social Action
Leidėjas: Peter Lang
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 218
ISBN-10: 1433102323
ISBN-13: 9781433102325
Formatas: 231 x 155 x 16 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Anti and Pro-Social Communication: Theories, Methods, and Applications“

Būtina įvertinti prekę