Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Analyzing Music in Advertising: Television Commercials and Consumer Choice

-15% su kodu: ENG15
118,87 
Įprasta kaina: 139,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
118,87 
Įprasta kaina: 139,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 139.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: Nicolai Graakjaer
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 184
ISBN-10: 1138616818
ISBN-13: 9781138616813
Formatas: 229 x 152 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Analyzing Music in Advertising: Television Commercials and Consumer Choice“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Analyzing Music in Advertising: Television Commercials and Consumer Choice“