Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Analysis of Service Quality Using Servqual Model

-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 57.4200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book is helpful for youngsters to find out the quality of the institutions of any field with the help of the servqual model. Nowadays servqual model is used as a worldwide research tool. For the analysis of the service quality servqual model used as an important tool. Servqual model was originally measured on 10 aspect of service quality. Servqual was developed in the mid-1980's by Zeithaml Parasuraman & Berry..

Informacija

Autorius: Ashok Kumar
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 88
ISBN-10: 365940523X
ISBN-13: 9783659405235
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Analysis of Service Quality Using Servqual Model“

Būtina įvertinti prekę