An Analysis of the Emirates Airline Operation Management System

-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 27.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, University of Sunderland, course: BUSINESS MANAGEMENT LEVEL 7, language: English, abstract: This essay examines the operation management system of Emirates airlines. It focuses on a number of criteria that should be met in order to create the most customer satisfaction possible. Additionally, the author analyses how the four stages model of Hayes and Wheel is used by Emirates.

Informacija

Autorius: Muhammad Naeem
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 28
ISBN-10: 3668059632
ISBN-13: 9783668059634
Formatas: 210 x 148 x 3 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „An Analysis of the Emirates Airline Operation Management System“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „An Analysis of the Emirates Airline Operation Management System“