Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Am Stereo and the FCC: Case Study of a Marketplace Shibboleth

-15% su kodu: ENG15
180,47 
Įprasta kaina: 212,32 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,47 
Įprasta kaina: 212,32 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.3200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Based on firsthand interviews with directly involved sources, as well as on original research, this volume is a commentary on the personalities and the politics of a federal regulatory agency during a period of philosophical upheaval. This book carefully and authoritatively analyzes issues concerning the FCC's decision, filling a gap in the literature on deregulation's effect on federal regulatory policymaking. It will be of interest to policy analysts and government leaders inside and outside of communications.

Informacija

Autorius: Mark J. Braun, Mark Jerome Braun,
Leidėjas: Praeger
Išleidimo metai: 1994
Knygos puslapių skaičius: 218
ISBN-10: 0893919667
ISBN-13: 9780893919665
Formatas: 240 x 161 x 16 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Am Stereo and the FCC: Case Study of a Marketplace Shibboleth“

Būtina įvertinti prekę