Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Reklamos pasaulio garsenybė Rory Sutherland knygoje „Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia“ teigia, žmonių pasirinkimą lemia ne protas, o jausmai. Juk protas ir visos juslės įspėja, kad populiarusis gėrimas „Red Bull“ neskanus, bet pasaulyje kas dieną nuperkami milijonai mėlynų skardinių. Protas sako, kad dryžuota dantų pasta nėra geresnė, bet tokią pirkėjai renkasi mieliau. Kodėl? Atsakymai šioje populiariosios psichologijos knygoje.
Mes manome, kad esame racionalūs padarai. Ekonomika ir verslas remiasi prielaida, kad priimsime logiškus sprendimus, pagrįstus moksliniais tyrimais bei kitais įrodymais. Tačiau taip nėra.
Daugelyje gyvenimo sričių protas vaidina tik antraplanį vaidmenį. Mus veja nelogiški sprendimai. Būtent todėl placebo efektas toks galingas. Žmones traukia gražūs, ekstravagantiški, o kartais net absurdiški dalykai. Prabangūs vestuvių kvietimai, mažyčiai naujų kvepalų buteliukai, rožinės ausinės… Tad autorius Rory Sutherland įsitikinęs, jog norintiems paveikti žmonių pasirinkimą, protą reikia apeiti lankstu. Geriausios idėjos neturi racionalios prasmės, jos turi pažadinti jausmus, o ne protą. Geros idėjos priešingybė taip pat gali būti gera idėja.
Trisdešimt metų reklamos versle besisukantis Rory Sutherland knygoje „Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia“ dekoduoja žmogaus elgseną, atskleidžia pažangiausius mokslinius tyrimus ir pasakoja neįtikėtinai smagias istorijas iš savo darbo patirties. Jis bendradarbiavo su tokiomis gigantėmis, kaip „AmEx“, „Microsoft“ ir kitomis kompanijomis. Netradicinis požiūris įrodo, kad sėkmę prognozuoti vien statistikos lentelėmis, tai yra protu ir skaičiavimais, sunku. Reikia pasitelkti alchemiją – meną, padėsiantį atrasti iracionalios idėjos galią.
Knyga „Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia“ skirta visiems, kurie nori suprasti, kaip veikia žmogaus protas.
Rory Sutherland yra vienas įtakingiausių reklamos profesionalų pasaulyje. Jis taip pat ir vienas žaviausių bei šmaikščiausių žmonių šioje verslo srityje. 1988-tais metais jaunas specialistas prisijungė prie reklamos agentūros „Ogilvy“ ir šiandien čia tebedirba. Autorius taip pat rašo apžvalgas žurnalui „The Spectator“ bei rengia TED kalbas, kurios peržiūrėtos jau daugiau nei 7 milijonus kartų.
Iš anglų kalbos vertė Nida Norkūnienė
Ieškote netradicinio požiūrio į reklamos, marketingo bei verslo pasaulį? Trumpas aprašymas sufleruoja, kad ši knyga gali sudominti, tad kviečiame ją įsigyti internetu. Taip pat galime pasiūlyti ir daugiau populiariosios psichologijos ar kitų žanrų knygų. Jums spręsti ar rūpi įdomūs veikėjai bei siužetai, ar patarimai ir idėjos. Išpardavimų ir akcijų metu knygos kainuoja pigiau. Lieka tik pasidomėti atsiliepimais bei apžvalgomis ir išsirinkti. Tą padaryti padės ir leidinio santrauka, kurioje patalpinome aprašymus, puslapių skaičių, ištraukas ir kitą svarbią informaciją.
Autorius: | Rory Sutherland |
Leidėjas: | Vaga |
Išleidimo metai: | 2020 |
Knygos puslapių skaičius: | 384 |
Formatas: | 15x22, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785415025954 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti