Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

AI-Powered Marketing: Direct and Experiential Campaigns

-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

AI-Powered Marketing: Direct and Experiential Campaigns delves into the revolutionary impact of artificial intelligence on modern marketing strategies. This book explores how AI technologies are transforming both direct marketing and experiential campaigns, offering marketers new tools to engage customers more effectively. By examining the integration of AI in customer data analysis, personalized content creation, and predictive analytics, the book highlights real-world case studies and practical applications, demonstrating how AI-driven insights can create highly personalized and immersive customer experiences.

Informacija

Autorius: Shweta Singh
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 108
ISBN-10: 6207654064
ISBN-13: 9786207654062
Formatas: 220 x 150 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „AI-Powered Marketing: Direct and Experiential Campaigns“

Būtina įvertinti prekę