Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Agricultural Marketing Enterprises for the Developing World: With Case Studies of Indigenous Private, Transnational Co-Operative and Parastatal Enterp

-15% su kodu: ENG15
83,34 
Įprasta kaina: 98,05 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
83,34 
Įprasta kaina: 98,05 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 98.0500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This textbook presents a selection of marketing enterprises which succeeded under the conditions prevailing in developing countries.

Informacija

Autorius: John Cave Abbott, John C. Abbott,
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 0521339081
ISBN-13: 9780521339087
Formatas: 229 x 152 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Agricultural Marketing Enterprises for the Developing World: With Case Studies of Indigenous Private, Transnational Co-Operative and Parastatal Enterp“

Būtina įvertinti prekę