Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Agglomerate: from idea to IPO in 12 months

-15% su kodu: ENG15
31,38 
Įprasta kaina: 36,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
31,38 
Įprasta kaina: 36,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 36.9200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Whilst the world has been obsessing about tech startups, 'real' small businesses with actual clients and profits have been starved of options allowing them to grow. Using the case study of The Marketing Group PLC, Jeremy Harbour and Callum Laing show how small businesses are using a collaborative approach to level the playing field with big companies and getting ahead while maintaining their independence.

Informacija

Autorius: Jeremy Harbour, Callum Laing,
Leidėjas: Rethink Press
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 156
ISBN-10: 1781332096
ISBN-13: 9781781332092
Formatas: 216 x 140 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Agglomerate: from idea to IPO in 12 months“

Būtina įvertinti prekę