Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
337,88 
Įprasta kaina: 397,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
337,88 
Įprasta kaina: 397,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 397.5000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

What is the major social problem in the news today? Who made it so important? Social issues that are widely recognized on the media agenda often demand attention on the public agenda, and in turn move quickly up the policy agenda, creating policy changes.

Based on research of contemporary social issues that have hit the headlines - including the war on drugs, drink-driving, the Exxon Valdez oil spillage, AIDS and the Ethiopian famine - this book provides important theoretical and practical insights into the agenda-setting process and its role in effecting social change.

Informacija

Autorius: James W. Dearing, Everette M. Rogers,
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 152
ISBN-10: 0761905626
ISBN-13: 9780761905622
Formatas: 222 x 145 x 12 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Agenda-Setting“

Būtina įvertinti prekę