Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advertising to Children: Concepts and Controversies

-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Children's advertising is a subject that raises many pertinent issues of morality. Marketers want to know if their huge investment in the children's market is well spent; parents and educators are anxious to learn how effective this type of advertising is, and what sort of impact it has on the children themselves. This volume presents cutting-edge research designed to stimulate and inform this debate. Topical issues such as smoking and alcohol consumption highlight this issue from all perspectives.

Informacija

Autorius: M. Carole Macklin, Les Carlson,
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 338
ISBN-10: 0761912851
ISBN-13: 9780761912859
Formatas: 229 x 152 x 18 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising to Children: Concepts and Controversies“

Būtina įvertinti prekę