Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advertising in Modern and Postmodern Times

-15% su kodu: ENG15
379,70 
Įprasta kaina: 446,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
379,70 
Įprasta kaina: 446,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 446.7100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

How does advertising position itself in consumer culture? In what ways does it 'create' desire and wants? This richly illustrated, incisive text produces the most complete critical introduction to advertising culture. Advertising in Modern and Postmodern Times:

  • provides a comprehensive discussion of the main theories
  • shows you how real adverts work, together with reproductions of advertising images and copy
  • demonstrates how advertising constructs subjects
  • provides an instructive historical overview of advertising
  • explores the relationship between advertising and industrial capitalism.

Informacija

Autorius: Pamela Odih
Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 248
ISBN-10: 0761941908
ISBN-13: 9780761941903
Formatas: 240 x 161 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising in Modern and Postmodern Times“

Būtina įvertinti prekę