Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advertising Cultures: Gender, Commerce, Creativity

-15% su kodu: ENG15
123,68 
Įprasta kaina: 145,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
123,68 
Įprasta kaina: 145,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 145.5100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Informacija

Autorius: Sean Nixon
Serija: Culture, Representation and Identity series
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 196
ISBN-10: 0761961984
ISBN-13: 9780761961987
Formatas: 234 x 156 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising Cultures: Gender, Commerce, Creativity“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advertising Cultures: Gender, Commerce, Creativity“