Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advertising and Multilingual Repertoires: from Linguistic Resources to Patterns of Response

-15% su kodu: ENG15
56,77 
Įprasta kaina: 66,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
56,77 
Įprasta kaina: 66,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 66.7900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: Marco Santello
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 104
ISBN-10: 0367607484
ISBN-13: 9780367607487
Formatas: 216 x 140 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising and Multilingual Repertoires: from Linguistic Resources to Patterns of Response“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advertising and Multilingual Repertoires: from Linguistic Resources to Patterns of Response“