Advertising and Differentiated Products

-15% su kodu: ENG15
366,60 
Įprasta kaina: 431,29 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
366,60 
Įprasta kaina: 431,29 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 431.2900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Part of the "Advances in Applied Microeconomics" series, this volume contains 11 chapters, which cover theoretical and empirical contributions. It examines theoretical models of incomplete information; product innovations in services; and both advertising and product differentiation, including generic advertising, advertising bans and more.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 308
ISBN-10: 0762308230
ISBN-13: 9780762308231
Formatas: 240 x 161 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising and Differentiated Products“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advertising and Differentiated Products“