Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International Conference, 2016

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. It covers retailing-related topics, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer behavior, economic crisis, strategies in growth, and mature private labels.

Informacija

Serija: Springer Proceedings in Business and Economics
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 172
ISBN-10: 3319399454
ISBN-13: 9783319399454
Formatas: 235 x 155 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International Conference, 2016“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International Conference, 2016“