Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Ninth International Conference, 2022

-15% su kodu: ENG15
215,97 
Įprasta kaina: 254,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
215,97 
Įprasta kaina: 254,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 254.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion, national brand strategies, among other related issues. The volume specifically addresses the needs of researchers and students of advanced marketing courses.

Informacija

Serija: Springer Proceedings in Business and Economics
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 216
ISBN-10: 3031065808
ISBN-13: 9783031065804
Formatas: 241 x 160 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advances in National Brand and Private Label Marketing: Ninth International Conference, 2022“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advances in National Brand and Private Label Marketing: Ninth International Conference, 2022“