Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Advances in Luxury Brand Management

-15% su kodu: ENG15
269,26 
Įprasta kaina: 316,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
269,26 
Įprasta kaina: 316,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 316.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners.

Informacija

Serija: Journal of Brand Management: Advanced Collections
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 268
ISBN-10: 3319511262
ISBN-13: 9783319511269
Formatas: 216 x 153 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advances in Luxury Brand Management“

Būtina įvertinti prekę